Minulla on tapana jättää vastaamatta sellaisten henkilöiden viesteihin, jotka eivät minua kiinnosta. Tämä siitä syystä, että luotan intuitiooni - mikäli henkilön profiili vaikuttaa hyvältä tai edes etäisesti kiinnostavalta, luultavasti henkilökin on kiinnostava.

 

Olen eräältä paikalliselta 45-vuotiaalta mieheltä (minähän olen siis parikymppinen, ja olen profiilissani tarkentanut etsiväni 17 - 26 -vuotiaita) saanut useita viestejä Suomi24:ssä. Jätän suoraan vastaamatta niihin, sillä ko. henkilö ei kiinnosta minua.

 

Tänään sain häneltä ISOIN KIRJAIMIN kirjoitetun viestin, jossa hän kertoi nähneensä minut perjantaina kaupungilla. Viesti sisälsi myös melkoisen suorasanaisen vaatimuksen: "TREFFATAAN JA TUTUSTUTAAN".

 

Kysymys kuuluu: pitäisikö minun vastata ja sanoa, että ei kiinnosta, vai jatkaa viestien huomiotta jättämistä niissä toiveissa, että miekkonen tajuaisi vinkin?