Olen hakenut seuraa Internetistä jo jonkin aikaa, kenties tammikuusta 2010. Olen aina löytänyt seurustelukumppanini Internetistä, mutta nyt haen aivan tietoisesti seuraa. Aiempiin olen tutustunut foorumeilla, IRC-Galleriassa ja niin edelleen.

 

Toukokuun aikana olen kuitenkin alkanut pohtia, että olisi kiva kirjoitella ajatuksiani ylös jonnekin. Olisi kiva mahdollisesti myös kommunikoida muiden nettideittailijoiden kanssa, sekä naisten että miesten, vaihtaa ajatuksia ja keskustella. Vaikka en henkilökohtaisesti nettideittailua minään kummallisena mörkönä, epämiellyttävien ihmisten touhuna, pidäkään, jollain tasolla häpeän sitä silti.

 

Miksi nettideittailu olisi epämiellyttävien tai kenties jopa rumien ihmisten touhua? Suomi24:n, OkCupidin jne. sivustojen käyttäjien kuvia katsellessa ei voi kuin ihmetellä. Siellä on toinen toistaan paremmannäköisiä ihmisiä, fiksunoloisia, hauskalta vaikuttavia, hienoja seurustelukumppaniehdokkaita.

 

Miksi itse nettideittailen? En harrasta mitään sellaista, missä tapaisin ikäisiäni miespuolisia henkilöitä. En usko kohtaavani baarissa henkilöä, jonka kanssa kemiat kohtaisivat. Käyn baareissa, kyllä, naispuolisten ystävieni kanssa silloin tällöin. Tutustun uusiin ihmisiin vain ja ainoastaan koulussa, mutta pienessä lukiossa ihmisten määrä on pieni.

 

Siksi minä, 19-vuotias tyttönen, ei mallin mitoissa oleva mutta ei ruma harppukaan, olen aktiivinen Suomi24:n ja OkCupidin käyttäjä. Näistä kahdesta OkCupidin tarjonta on parempi.

 

Bloggaan myös neulomisesta, kynsistä ja näiden lisäksi kirjoittelen myös aggressiivisia kannanottoja.